Rozwa┼╝asz wady i zalety stworzenia strony internetowej dla Twojej firmy?
Pokażemy Ci na prostym przykładzie, że nie warto dłużej się zastanawiać.
B─Öd─ůc um├│wionym na spotkanie s┼éu┼╝bowe, starasz si─Ö zaprezentowa─ç z jak najlepszej strony,
chcesz zrobi─ç dobre „pierwsze wra┼╝enie”.
W dobie internetu pierwsze wra┼╝enie Twojej firmy prezentuje strona internetowa.
Nie wychodz─ůc z domu, potencjalny klient zaznajamia si─Ö z ofert─ů,
por├│wnuje i dokonuje wst─Öpnej decyzji.
Szeroki wachlarz dost─Öpnych w internecie stron internetowych daje mo┼╝liwo┼Ť─ç wyboru.

Dobra strona internetowa dla firmy powinna przede wszystkim:
1. zawiera─ç logiczn─ů struktur─Ö – w wirtualnym ┼Ťwiecie obowi─ůzuje pewien mechanizm.
Google weryfikuje struktur─Ö oraz tre┼Ťci zawarte na stronie, przez co u┼éatwia pozycjonowanie SEO
2. uwzgl─Ödnia─ç podstawowe informacje o firmie – szybkie i wygodne nawi─ůzanie kontaktu z firm─ů
poprawia wizerunek, a tak┼╝e umo┼╝liwia pozyskanie nowych klient├│w.
3. zawiera─ç jasne i precyzyjne cele, kt├│re stworz─ů intuicyjn─ů nawigacj─Ö po stronie internetowej.
4. da─ç mo┼╝liwo┼Ť─ç korzystania z mobilnej wersji strony – zwi─Öksza si─Ö dost─Öpno┼Ť─ç do nowych urz─ůdze┼ä typu
smartfon czy tablet. Urz─ůdzenia mobilne staj─ů si─Ö bardziej wygodne,
zatem nale┼╝y uwzgl─Ödni─ç post─Öp techniczny by wyj┼Ť─ç naprzeciw oczekiwaniom klient├│w.
5. odpowiedni hosting, inaczej serwer – pami─Ötaj o odpowiednim udost─Öpnieniu miejsca na serwerze,
aby strona internetowa Twojej firmy mogła działać poprawnie.
6. zapewni─ç bezpiecze┼ästwo – praca z klientem wymaga zabezpieczenia jego danych osobowych,
jak r├│wnie┼╝ ochrony Twojej strony przez antywirusami.

Dostrzegasz już siłę strony internetowej dla firm?

[G┼éos├│w:1    ┼Ürednia:5/5]